zondag 9 september 2007

Verlengd weekend!

Ben ik effe blij dat ik pas woensdag terug moet gaan werken. Geweldig dat we de "puente" (brug) wel maken. 't Is dus echt genieten van het weekend nu. Gisteren zijn Leen, Inge (Leen haar nicht) en ik naar Castelldelfels geweest. Dat is een stadje een beetje verderop, heel rustig EN Ronaldinho woont daar! Jammer genoeg zijn we hem wel nie tegen het lijf gelopen. Toch hebben we ech wel genoten van het rustig zandstrand. Het was een tof uitje.

Vandaag zijn we terug naar ons vertrouwd strand geweest en het lag echt wel vol. Met een 28° hebben we weer genoten van de laatste weken zon die we zullen hebben dit jaar!

Deze week heb ik ook nog een aanvraag tot overnachting gekregen :-) Kevin Libin wil nog een keertje afkomen om de Barcelonese wintercollectie in te slaan. De 22e is men laatste zaterdag hier en dan zou ook Kristof Meykens samen met een collega van hem effe langskomen om te fuiven en nadien blijven slapen op men oo zo heerlijke zetels.

Sewwes gaat Gianluca zijn overheerlijke Spaghetti Carbonara nog een keer maken, ik krijg al water in mene mond! Morgen ga ik dan SHOPPEN!! Ik zal jullie op de hoogte houden van men aanwinsten ;-)

Volgende vrijdag komt Leen haar broer ook nog, samen met een paar kameraden. Dat gaat dus ook nog een tof weekendje worden!

Maar bon ik ben eens zien. Tot één van dees!

Geen opmerkingen: