vrijdag 28 september 2007

Het zit erop ...

Het is voorbij die mooie tijd
na 185 dagen neem ik afscheid.
Afscheid van de zon, de zee, het strand
Chien komt weer naar Belgenland.
Het was niet gemakkelijk, zeker niet in het begin
maar na twee weken kreeg ik meer en meer zin.
Nu ga ik het zelfs missen hier, heel hard
zelfs wanneer Gianluca naar het balkon rent voor een "fart".
Mijn Italiaantjes ... ze waren soms wat luid
maar uiteindelijk maakte het allemaal niet uit.
Ik zie hen echt heel graag
hun achterlaten voelt niet goed in men maag.
BARCELONA het is een schitterend stad,
ik heb er een ONGELOFELIJKE tijd gehad!
Tot nu toe de mooiste van men leven,
ben heel blij dat papa en mama me dit hebben gegeven.
Maar er moest ooit een eind aan komen
nu leef ik verder met de herinneringen in men dromen,
sta ik klaar voor het echte leven:
werken gaan en geld verdienen ... oei-je-oei wat zal dat geven.
Ik neem afscheid van jullie ... en men blog.
MERCI trouwe bezoeker, jullie horen me nog!

Annechien

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhhh...Da's mooi geschreven... Hei toch.
't Is eil erg...

Ma gun we nog es toeten Reinilde?
Nuut eh... ;)

"Lichtelijk wel" zou bomma Fina zeggen :D

Dag fijne blog :)
x voor Chien
Goele

Anoniem zei

Dai Annie....now all the belgium peaples think i'm a fart-man racer