maandag 17 september 2007

¡ FIESTA ! y siesta

Jawel jawel, ik heb het ervan genomen dit weekend. Ik had dan ook nog altijd iets te vieren e ;-) Vrijdagavond hebben we enkele terrasjes gedaan met de Belgische bende. Eerst op Plaza Real en daarna naar de tapasboot. Jammer genoeg was de keuken al gesloten toen we aankwamen. Omdat het nog zo'n 23º was rond een uur of 3 zijn we dan maar naar huis gewandeld.

De volgende morgen (lees namiddag) zijn we naar Park Guell geweest. Levert weer enkele mooie kiekjes! Na een fris doucheke wilde we barbecuen maar er waren nergens BBQ's te vinden dus zijn we maar een kebabschotel gaan eten :-) Na ons eetfestijn kreeg Leen het geweldige idee om naar de fontein te gaan kijken (nog maar eens, denk dat ik em ondertussen al 7 keer gezien heb). Na de show zijn we richting playa getrokken. Nog een cocktailke opt strand en dan richting CATWALK! We hebben de keet daar dan maar gesloten omdat het toch wel hiel plezant was. Wel een beetje duur maja men vrijkaarten voor volgend weekend zijn toch ook weer al binnen ;-) Dit was ook de laatste avond op Barcelonese bodem voor onze Belgische vrienden want zondag zouden ze nog een dagje én nachtje naar Lloret gaan. Rond 7 uur 's morgens kwam ik thuis met als gevolg dat ik zondag gene klop gedaan heb. Hele dag zetel gelegen! Het was trouwens ook veel te heet om iets nuttig te doen.

Vandaag is Marius jarig (vorige flatgenoot die op bezoek is sinds vrijdag) en daarom wil hij vandaag nog eens een feestmaal koken voor ons. Daar zeggen wij natuurlijk geen nee op!

Ik heb ook een nieuwe flatgenote, Shadia denk ik dat ze heet. Een echte Amerikaans, zo een "mollige" negerin, maar wel een lieve. Ze is wel nie zo sociaal, zit altijd op haar kamer als ze thuis is met gesloten deur.

Er is nog eens iemand langsgeweest voor men kamer. Ne echte Engelse, vond hem nie zo tof als de Belgen van de dag ervoor en Gianluca vond het al helemaal niks. Jammer genoeg heeft hij de kamer wel genomen voor 3 maanden...

nog 12 keer slapen en ik moet naar huis komen :-(

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag lievie !

Even iets achterlaten hier.
Net gaan koersen langs t kanaal, ne man hing achter me om uit de wind te zitten.
En ik ma zwoegen
Profiteur :p
Nu douchen en lezen lezen lezen voor m'n thesis.
Daar alles prima lees ik !
Joepiiieee! Ge zijt bijna terug :)

Baaaaaaai snuiteke