vrijdag 14 september 2007

MERCI

Eerst en vooral ne dikke merci voor iedereen die aan mij gedacht heeft te woensdag ... of donderdag!! 3 dikke kussen terug voor elk van jullie.

Ik heb op niemand zijn bericht geantwoord maar om dat goed te maken geef ik hier enkele antwoorden en reacties ;-)

Daniel: Proficiat, ge waart de eerste! En gaan we er maar eentje drinken? Voor mij mogen er dat gerust meerdere zijn zenne.
Goeleke: Jammer dat ge zolang opgebleven zijt en toch net nie de eerste was MAAR ik vond u berichtje echt wel SUPER! Het was zeker het eerste waard ;-) Ik mis u ook hoor meid! Maar de 29e ben ik er weer. Ik hoop dat we dan samen kunnen feesten op de tennis en anders verwacht ik u zondag bij mij thuis.
Ilse en Filip: Ik vond het wel grappig dat jullie me chieneke noemde, hihi. Die onvergetelijke dag kon pas starten om 7u want ervoor zat ik op men oh-zo-interessante stageplaats. Ook heel hard bedankt voor de kaart. Ze staat samen met de andere op de schouw!
Jillie: Die goei lap geef ik hier in 't weekend wel, no problemo! En daarna doen we da nog eens over in België e.
Mauro: Der een goei lap op geven zullen we! Maar de 30 ligt toch nog veraf e. Tegen dan hoop ik dat men leven er al heel anders uitziet.
Leen Bosmans: Ik heb een mailtje gestuurd naar mene "coach" vandaag en OH JAWEL ze heeft het goedgekeurd dat ik een week eerder stop. Nu kan ik dus echt genieten van men laatste weken op Spaanse bodem.
Paul: Het is inderdaad feliz cumpleaños maar het Nederlands versta ik ook nog altijd zenne :-)
Ilse Nulens & co: Merci voor de interactieve kaart. Jammer genoeg heb ik gene printer hier op men appartement dus deel 2 heb ik nie volbracht. Het 1e deel heb ik echter met veel plezier gespeeld! Het genieten van het WARME weer is ook hier een klein probleem sinds gisteren. Er is redelijk veel bewolking maar zondag schijnt de zon weer vollebak.
Tante Annie & co: Dank u voor de e-card. De groeten aan iedereen, ook aan Yolanda. Ik heb ze wel nog niet gezien maar heb er wel al van gehoord... het was dus geen verrassing meer voor mij :-)
Ome Peter, Tanteke en Lien: Merci voor u reactie, berichtje en telefoontje. Vind het sjiek dat ge uiteindelijk de weg ernaar toe gevonden hebt en ja ik weet het ... eens thuis begint het echte leven :-(

Voorlopig heb ik enkel de kaarten van Mama en Papa, Winde en Kurt, Ali, Oma en Ilse en Filip aangekregen. Maar de post werkt hier redelijk traag ... ik weet dat er nog zullen volgen :-D

Dan al de rest die ik nie persoonlijk vernoemd heb, ook nog eens ne dikke merci!!

Ik heb hier ook cadeautjes gekregen: een fles wijn van Andreas, een sjieke fles Cava van men boys EN niet te vergeten een weekje verlof van men stagebedrijf. Nu kan ik echt nog genieten van de laatste Spaanse week.

Deze week zijn er al 3 jongens komen kijken naar mijn kamer. Fijn is toch anders want nu dringt het echt wel tot me door dat men laatste toffe dagen hier stilaan geteld zijn. Maar als de eerste bezoeker men kamer heeft, ben ik gerust. Een Belgische jongen, toffe gast. Jammer genoeg hebben we geen nummers gewisseld en ga ik hen (ze waren met 2) dus nemeer zien.

Voila da was het weer voor deze keer. Ik ga nu nog effe slapen en dan deze avond er nog eens goed invliegen met de hele bende!

Adios

15 keer slapen
Even tussendoor: het zevende paar schoenen, dat ik hier gekocht heb, is ook een feit :-)

Geen opmerkingen: