dinsdag 11 september 2007

Bijna 22 ...

De spaghetti carbonara van Gianluca was weer OVERHEERLIJK! En nu weet ik ook hoe ik die moet maken ... iedereen die een echte Italiaanse pasta wil uitproberen is welkom in Casa Annèkien vanaf oktober.

Dit weekend ben ik nie op stap geweest. Gewoon geen zin in. Heb een rustig avondje voor men eigen ingelast en heb foto's bekeken uit de oude doos :-). Gisteren ben ik gaan winkelen. Het is HEEL moeilijk om nie alles te kopen wat ik mooi vind want amai zenne vanaf nu kom ik elk jaar men wintercollectie hier kopen! Ik heb schoenen, kleren, portemonnee, juwelen voor mama en kleren voor zussie gekocht. Zoals men tanteke al zei: In dieje portemonnee zit nu nemeer veel nee! Maar ik ben dan ook nemeer zo lang hier e.

Maandag had ik ook men eerste verjaardagskaart "in de bus". Met die mega kaart kon ik dus van het postkantoor naar huis wandelen, voorbij het kapsalon van Gianluca, best wel grappig. Maandagavond is Leen langsgekomen samen met Inge voor een vroegtijdig cadeau. De fles Cava was snel gekraakt. Nadien hebben Gianluca, Alan en ik nog gezongen tot een uur of 2 :-) Altijd wel fijn van die duetjes. Gianluca probeert zo veel mogelijk Engelse liedjes te zingen maar zen uitspraken zijn nie altijd even goed.

Vandaag ben ik nog een dagje op het strand gaan doorbrengen. In men eentje nogwel, omdat Gianluca en Alan gisteren nog op stap geweest waren en Leen en Inge wilden nog wa cultuur opsnuiven. Na 2 uur ben ik al weer huiswaarts gekeerd want het was VEEL te warm!

Morgen mag ik weer gaan werken, jeej. Waarschijnlijk weer een serieus saai dagje. Maar ik ga morgen ook vrij vragen voor die laatste week en ik vind dat ze zoiets nie kunnen weigeren op men verjaardag :-)

Allè ik ga nog wa foto's online zetten voor jullie. Het is echt wel jammer dat ik die filmkes nie kan delen met jullie want sommige zijn hilarisch!!

Hasta pronto!

nog 18 keer slapen

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Chienneke
Een heel gelukkige verjaardag! Maak er daar in Barcelona een onvergetelijke dag van en profiteer nog goed de komende 2 weken want het zal snel voorbij zijn!
Dikke kussen
Filip en Ilse

Cédric zei

Happy B-day Chiennnnnnnn! 3 dikke kussen volgen nog wel ;)

Amuseer u nog daar en ik hoop da ge de laatste week vrij krijgt, maar da zal wel zeker hé.

Tot binnekort,

Anoniem zei

hey meisje nog een heel gelukkige verjaardag dikke kussen en knuffels van papa en mama

Anoniem zei

Hoi,
zoals beloofd een berichtje van uwe petere. Vooreerst ne gelukkige verjaardag maak er nog een fijne avond en waarschijnlijk nacht van. Het begint al serieus af te korten dus profiteer er nog ma goed van want eens terug thuis.
Groetjes.
x