zondag 2 september 2007

Gianluca werd 30 ...

Mijn weekje is nog redelijk rustig verlopen. Vrijdag namiddag nog een dagje aan het strand gelegen en 's avonds hadden we het hier gezellig gemaakt met wat sangria en cerveza.


Zaterdag hebben we (Emke, ik, Stijn, Andreas, Leen, Gianluca en Alan) een hele dag op het strand gelegen en bijgepraat over België natuurlijk :-) Omdat Gianluca vandaag 30 werd wou hij zaterdag absoluut voor ons koken en dan zo door zijn verjaardag gaan vieren. Eerst hadden Emke en ik voor de sangria gezorgd, nadien waren er enkele tapas die opgevolgd werd door een echte Italiaanse lasagna. Het desert werd een overheerlijke tiramisu. Gianluca had er dus echt wel werk van gemaakt. Met zen allen hadden we 30 flessen bier van een liter gekocht en die in de living opgesteld als het getal 30. Het was nog geen 12u voor hij zijn cadeau ontdekte, maar tot dan zou het ons ook nooit gelukt zijn. Waar verstop ge 30 flessen in een appartementje e! Toen hij het ontdekte was hij wel heel blij, hij werd er zelfs een beetje emotioneel van. We hebben uiteindelijk hier nog wa gezongen en Alan heeft gedanst als Rihanna op Umbrella ... foto's op de site en het was de bedoeling dat het filmpje hier kwam maar het lukt dus niet, sorry! Maar ge moet het echt gezien hebben! Vanaf 30 september is iedereen welkom om het thuis te komen bewonderen ;-)

Als afsluiter van de avond zijn we nog naar de Belchica geweest. Me encanta este bar! (I love this bar) We mochten zelf de muziek bepalen en al dat Belgisch bier ... wat wilt ge nog meer. Rond 3u sloot de bar. Emke had haar vlucht redelijk vroeg in de morgen dus zijn we moe en voldaan gaan slapen.

Vandaag hebben Leen en ik weer op het strand gelegen. Alles om toch maar zo bruin mogelijk naar België weer te keren e ;-)

Jill voor u nog een specialleke! Ik ben ondertussen aan de laatste kleur begonnen e! En al drek in het begin van de maand zo een mededeling! Dat gij da nieuws eerder moogt vernemen dan mij, chapeau zenne :-p Heel hard merci trouwens!!! Kan nu al nie wachten tot het zover is ;-)

Dikke kussen!!

Nog 27 keer slapen :-( ik wil nie naar huis. De laatste weken zijn VEEL te fijn!! Maar, ja mama ik weet dat het dan mooi geweest is :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Annechien
Hier weer wat nieuws van uw overburen uit Belgie
Uw verblijf in Spanje begint ook af te korten
Wij zijn maandag weer oma en opa geworden deze keer hebben we er een mooi kleindochtertje bij gekregen ze heet Amélie en is 49 cm groot en 3160 gr Amuseer je nog maar en tot over 3 weken
Groetjes Josee en Valere