donderdag 20 september 2007

Pff, nog 5 uur na vandaag en dan eindelijk gedaan!

Zoals ik vorig bericht al zei, ging Marius maandagavond koken. Het werden mosselen en gamba's. Stel u er wel niet te veel van voor want de gamba's zijn hier scampi's. Het was nie slecht en zeer fijn dat ik eens nie zelf moest koken. De rest van de avond was zeer rustig. Zetel liggen, beetje drinken en voor ge het weet is het 12 uur en dus hoog tijd om te gaan slapen.

Dinsdagmorgen: Stikop! Na een dagje heel hard werken (op ne stoel zitten en kranten, roddelblaadjes en ne boek lezen) kom ik dus half slapend thuis. Ik maak me snel iets te eten, neem een doucheke en kruip men bed in.

Ik de tel de uren echt af! Heb totaal NIKS gedaan woensdag! Probeer zo u dagen maar rond te krijgen, echt verschrikkelijk! 's Middags gingen we ergens eten omdat het men laatste week is. De middag is dus omgevlogen maar die uren ervoor en erna KRUIPEN voorbij.
's Avonds is Leen langsgekomen om "snel" wa mails te sturen omdat haar internet kapot is. Barcelona-Home daar hebben we onze buik ook van vol. Ma soit het was ne fijne avond en hebben serieus gelachen.

Vandaag heb ik weer een tof jobke gekregen. Zoek in de Gouden Gids drukkerijen en bel er naartoe om hun prijzen te vragen. Spanje ... alles zeer goed geregeld. Formaat? Kleur? Papiersoort? Nie belangrijk nee? Ik heb dan maar gebeld naar enkele en men resultaten doorgespeeld aan Ludivine, die Franse trees wiens PC ondertusen voor de 3e week nemeer werkt. Horens krijg ik ervan!
Gelukkig kom ik straks thuis en wachten er weer 2 Belgjes op mij. Echt wel de allerlaatste bezoekers van men onvergetelijk avontuur...

9 nachtjes

Geen opmerkingen: