zondag 23 september 2007

Barça Barça Baha-arça!!


Wel hier ben ik weer met groot nieuws!!

Maar eerst nog een klein overzichtje van de laatste dagen. Donderdagavond zijn we nog naar de Belgische bar geweest om een paar goei Leffe's te drinken.

Vrijdagmorgen was dus eindelijk men laatste stagedagje en eigenlijk was het best wel fijn. Heel het bedrijf heeft een ontbijt gekregen en ik kreeg van die superheerlijke chocoladebollen van TIVOLI, jammie! Zij waren ook zeer happy met de Belgische pralinen die ik hun gegeven had. Eind goed al goed :-)

Vrijdagavond heb ik spaghetti gekookt voor iedereen en nadien hebben we een stapje in de wereld gezet.

Zaterdag speelde Barcelona tegen Sevilla en ben ik samen met Kevin en Kristof gaan zien :-) Het stadion bestond 50 jaar dus werd er eerst een speciale show opgevoerd. Echt wel de moeite waard, ben zeer blij dat ik dit nog gedaan heb tijdens men laatste weekend.

Zondag zijn we met zen allen gaan eten in een Engelse pub en nadien zijn de meisjes en jongens apart op stap geweest. Leen en ik hebben ons nog es goed laten gaan in de Mojito's en Sex on the Beach-kes.

Geen opmerkingen: